neděle 20. září 2015

Šťavnatá BIOzelenina

U nás doma milujeme zeleninu. Vlastně ji denně s chutí konzumujeme. 
Nedávno jsem narazila na facebooku na stránky Česká selka s rozvozem bedýnek v Liberci. A rozhodla se zkusit. Musím se přiznat, že na 1. pohled jsem byla zklamaná: pokroucená mrkev, poďobaná jablíčka, brambory, velká cuketa, česnek, cibule, svazek máty, dýně. Váha se prý teď na podzim pohybuje okolo 6 kil. Cena je 250 korun. To je teda přes 40 korun za kilo! No, to mi přišlo dost. Byla jsem naštvaná. Ale jenom do tý doby než jsme ochutnali. Fakt JE to rozdíl. Ta vůně, chuť i ten ošklivější vzhled mě dostaly. A začínám být biozávislak:) všechno jsme spotřebovali, jenom dýně nám trůní v hale jako podzimní dekorace.

Recept na šťouchanou podzimní zeleninu
Základ jsou:
Brambory
Mrkev
Libeček
A dál můžete přidávat:
Pastiňák
Fazolky
Očistit, nakrájet a dát vařit do osolené vody na 40 minut
Potom už scedit skoro všechnu vodu a rozmačkat. Ochutit máslem. Dosolit a dopepřit a hamat!




Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...